1.  Bendrosios nuostatos

1.1.    „Swiss Nahrin Estonia“ OÜ, įmonės kodas 12411599, buveinės adresas Roosikrantsi 17–11, 10119 Talinas (toliau – Paslaugos teikėjas) ir klientas, pateikiantis užsakymą Paslaugos teikėjui priklausančioje interneto aplinkoje www.nahrin.lt (toliau – elektroninė parduotuvė) ir identifikuoja save įvesdamas užsakyme savo asmens duomenis (toliau – Paslaugos vartotojas), sudarė šią sutartį (toliau – Sutartis).

1.2.    Elektroninė parduotuvė yra Paslaugos teikėjo sukurta internetinė parduotuvė, per kurią produktai parduodami Paslaugos vartotojui.

1.3.    Sutarties sąlygos yra prieinamos Paslaugos vartotojui elektroninės parduotuvės apsipirkimo aplinkoje lietuvių kalba, ir Paslaugos vartotojas, pateikdamas užsakymą, turi galimybę išsaugoti Sutarties tekstą PDF formatu.

1.4.    Paslaugos teikėjas turi teisę vienašališkai pakeisti Sutarties sąlygas be įpareigojimo pranešti apie tai Paslaugos vartotojui. Tokiu atveju Paslaugos vartotojui taikomos Sutarties sąlygos, kurios galiojo Sutarties sudarymo metu.

2. Produktai ir užsakymo vykdymas

2.1.    Elektroninėje parduotuvėje siūloma produkcija parduodama tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

2.2.    Produktų nuotraukos elektroninėje parduotuvėje yra tik iliustracinės. Produktų aprašymai elektroninėje parduotuvėje gali būti neišsamūs ir juose gali būti netyčinių klaidų.

2.3.    Elektroninėje parduotuvėje pateikiama informacija apie tai, ar elektroninėje parduotuvėje siūlomų produktų sandėlyje yra ar nėra. Informacija apie elektroninėje parduotuvėje siūlomų produktų prieinamumą gali neatitikti tikrovės dėl techninių priežasčių.

2.4.    Jei pateikus užsakymą paaiškėja, kad prekės nėra ir užsakymo neįmanoma įvykdyti, Paslaugos teikėjas nedelsdamas susisiekia su Paslaugos vartotoju ir siūlo galimą naują prekės pristatymo laiką arba prekės pakeitimą kitu lygiavertės vertės produktu, kurio ta pati kaina ir kokybė, arba sumokėtų pinigų grąžinimą. Pinigai bus grąžinti Paslaugos vartotojui nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo.

2.5.    Norėdamas pateikti užsakymą, Paslaugos vartotojas elektroninėje parduotuvėje pasirenka norimą prekę ir prideda ją prie pirkinių krepšelio spustelėdamas nuorodą „ĮDĖTI Į KREPŠELĮ“. Paslaugos vartotojui baigus rinktis produktus, norint pateikti užsakymą, pirkinių krepšelyje reikia spustelėti nuorodą „SUFORMUOTI UŽSAKYMĄ“. Tada Paslaugos vartotojas turi galimybę pasirinkti, ar pateikti užsakymą kaip anksčiau užsiregistravusiam, ar neregistruotam Paslaugos vartotojui, ir tada Paslaugos vartotojas bus nukreiptas į užsakymo duomenų įvedimo puslapį. Paslaugos vartotojas įsipareigoja įvesti duomenis, reikalingus užsakymui atlikti (pavardė, vardas, kontaktinis telefono numeris, el. pašto adresas, pristatymo adresas, pašto kodas, pristatymo būdas). Norėdamas tęsti užsakymo procesą, Paslaugos vartotojas turi spustelėti nuorodą „TĘSTI“, tuomet elektroninės parduotuvės sistema vėl pateiks visą užsakymo paraišką peržiūrėti ir ištaisyti galimas klaidas, remiantis Paslaugos vartotojo įvestais duomenimis. Jeigu rodomi duomenys yra teisingi, Paslaugos vartotojas turi spustelėti nuorodą „PATEIKTI UŽSAKYMĄ“, kad patvirtintų ir pateiktų užsakymą. Paslaugos vartotojui pateikus užsakymą, Elektroninė parduotuvė nukreipia Paslaugos vartotoją į užsakymo apmokėjimo puslapį, kur Paslaugos vartotojas gali pasirinkti tinkamą mokėjimo būdą, ir Paslaugos vartotojas turi sutikti su mokėjimo sąlygomis. Gavęs užsakymo apmokėjimą, Paslaugos teikėjas el. paštu nedelsdamas išsiųs patvirtinimą apie užsakymo gavimą.

2.6.    Paslaugos vartotojas, suformuodamas užsakymą, įsipareigoja pateikti tikrus duomenis.

2.7.    Sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Paslaugos vartotojas patvirtina užsakymą ir perduoda jį Paslaugos teikėjui (Sutarties įsigaliojimas).

2.8.    Užsakymas įvykdomas, kai Paslaugos vartotojas per elektroninės parduotuvės sistemą išsiunčia užsakymą, o už užsakymą sumokėta suma gaunama į Paslaugos teikėjo atsiskaitomąją sąskaitą.

2.9.    Paslaugos teikėjas turi teisę atšaukti užsakymą ir atsisakyti sutarties, jeigu per 5 dienas iš Paslaugos vartotojo negauna užsakymo apmokėjimo.

3. Apmokėjimo būdai, kainos ir mokesčiai

3.1. Atsiskaityti už elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima:

3.1.1.    kreditine kortele (elektroninėje parduotuvėje priimami atsiskaitymai „Visa“ ir „Mastercard“ kreditinėmis kortelėmis);

3.1.2.    per interneto banką (elektroninėje parduotuvėje galima naudotis „Swedbank“, SEB, „Luminor“ ir Šiaulių banko nuorodomis);

3.2.    Visos kainos elektroninėje parduotuvėje nurodytos eurais ir su PVM.

3.3.    Paslaugos teikėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti elektroninėje parduotuvėje rodomas kainas. Jeigu Paslaugos vartotojui pateikus užsakymą ir sumokėjus už jį, kainos elektroninėje parduotuvėje pasikeitė, Paslaugos teikėjas įsipareigoja pristatyti atitinkamus produktus Paslaugos vartotojui užsakymo metu galiojusiomis kainomis. Paslaugos vartotojas neturi teisės reikalauti kompensacijos už kainų skirtumą.

 4. Pristatymo būdai ir sąlygos

4.1.    Paslaugos vartotojas turi teisę pasirinkti vieną iš trijų skirtingų pristatymo būdų:

4.1.1.    Produktai pristatomi Paslaugos vartotojui Lietuvos Respublikoje per „Itella SmartPOST“.

5. Sutarties atsisakymas

5.1.    Jei Paslaugos vartotojas, pateikęs užsakymą ir prieš tai, kai Paslaugos teikėjas įvykdo užsakymą, nori atsisakyti Sutarties, Paslaugos vartotojas įsipareigoja nedelsdamas apie tai pranešti Paslaugos teikėjui, išsiųsdamas pranešimą adresu nahrin@nahrin.lt. Pranešime turi būti nurodytas užsakymo numeris ir Paslaugos vartotojo kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, atsiskaitomosios sąskaitos numeris). 

5.2.    Jei paraiška dėl sutarties atsisakymo Paslaugos teikėją pasieks po to, kai Paslaugos teikėjas įvykdys užsakymą, atsisakymo paraiška nebus patenkinta. Vartotojas gali atsisakyti Sutarties pagal elektroninės parduotuvės Sutarties 6 skyrių „Vartotojo 14 dienų sutarties atsisakymo teisė“.

5.3.    Paslaugos teikėjas, atsisakęs sutarties, nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo, grąžina Paslaugos vartotojui pagal sutartį sumokėtą sumą. Paslaugos vartotojo sumokėta suma pervedama į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios ją gavo Paslaugos teikėjas.

6.  Vartotojo 14 dienų sutarties atsisakymo teisė

6.1. Elektroninėje parduotuvėje su vartotoju sudarytos sutartys turi 14 dienų sutarties atsisakymo teisę ryšio priemonėmis. Terminas prasideda nuo tos dienos, kai produktas yra pristatomas Paslaugos vartotojui. Elektroninėje parduotuvėje vartotoju laikomas fizinis asmuo, pirkęs iš elektroninės parduotuvės produktus arba paslaugas, nesusijusius su jo ekonomine ar profesine veikla.  

6.2. Paslaugos vartotojas, norėdamas atsisakyti Sutarties, įsipareigoja nedelsdamas apie tai pranešti Paslaugos teikėjui, išsiųsdamas pranešimą elektroninio pašto adresu nahrin@nahrin.lt. Pranešime turi būti nurodytas užsakymo numeris ir Paslaugos vartotojo kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, atsiskaitomosios sąskaitos numeris).

6.3. Paslaugos vartotojui atsisakius Sutarties, įsigytą produktą reikia grąžinti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą.

6.4. Grąžinamas produktas turi būti be defektų, visos komplektacijos, originalioje pakuotėje ir nenaudotas. Produktų su atidaryta pakuote, nuimta etikete ar naudojimo ženklais grąžinti negalima.

6.5.    Vartotojo 14 dienų sutarties atsisakymo teisė taip pat netaikoma sutartims, kurių objektas yra:

6.5.1.    greitai gendantys ar senstantys produktai;

6.5.2.    produktai uždarose pakuotėse, kurie nėra tinkami grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių, ir kurie po pristatymo buvo atidaryti.

6.6.    Atsisakius Sutarties, pinigai yra grąžinami Paslaugos vartotojui nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo ir su sąlyga, kad Paslaugos vartotojas grąžino įsigytą produktą Paslaugos teikėjui. Paslaugos vartotojo sumokėta suma pervedama į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios ją gavo Paslaugos teikėjas.

6.7.    Paslaugos vartotojas įsipareigoja padengti 10 eurų produkto grąžinimo išlaidas, nebent grąžinama prekė neatitiko vartotojo užsakymo. Paslaugos teikėjas turi teisę iš grąžinamos sumos išskaičiuoti grąžintos prekės pristatymo kainą iki 10 eurų.

6.8.    Jei grąžinus prekę paaiškėja, kad prekė neatitinka sutarties 6.4 punkte nurodytų sąlygų, pinigai Paslaugos vartotojui negrąžinami, o grąžinta prekė lieka Paslaugos teikėjui arba grąžinama Paslaugos vartotojui . Su produkto saugojimu arba grąžinimu Paslaugos vartotojui susijusias išlaidas apmoka Paslaugos vartotojas.

 7. Pretenzijų pateikimo tvarka 

7.1.    Paslaugos teikėjo parduodamiems produktams taikoma dvejų metų vartotojo teisė pateikti pretenziją.

7.2.    Pretenzijos pateikimo laikotarpis įsigalioja nuo produkto pristatymo Paslaugos vartotojui.

7.3.   Pretenzijos pateikimo pagrindas yra Paslaugos teikėjo išrašyta sąskaita faktūra Paslaugos vartotojui.

7.4.    Pretenzija turi būti pateikta raštiškai el. paštu nahrin@nahrin.lt lietuvių arba anglų kalba ir su kuo aiškesniu produkto defekto (-ų) aprašymu. Pretenzijoje turi būti nurodytas užsakymo numeris ir Paslaugos vartotojo kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, atsiskaitomosios sąskaitos numeris) ir Paslaugos teikėjo Paslaugos vartotojui išrašytos sąskaitos kopija.

7.5.    Paslaugos teikėjas neatsako už šiuos defektus:

7.5.1.  Defektai, atsiradę dėl vartotojo netyčinio ar tyčinio produkto sugadinimo;

7.5.2.  Defektai, atsiradę dėl produkto priežiūros ar naudojimo instrukcijos nesilaikymo;

7.5.3.  Dėl defektų, atsiradusių naudojant produktą tam neskirtomis sąlygomis.

7.6.    Paslaugos vartotojo pretenzija netenkinama, jei Paslaugos teikėjas įrodo, kad produkto defektai atsirado dėl Paslaugos vartotojo kaltės.

7.7.    Jei produktui, dėl kurio kilo pretenzija, nustatomas defektas, atsiradęs ne dėl Paslaugos vartotojo kaltės, produktas bus pakeistas. Jei prekės pakeisti neįmanoma, prekės įsigijimo kaina bus sugrąžinta Paslaugos vartotojui.

7.8.    Jei Paslaugos vartotojas pateikia pretenziją dėl produkto praėjus šešiems mėnesiams nuo produkto įsigijimo dienos ir paaiškėja, kad produktas neturi defektų, patirtas išlaidas padengia Paslaugos vartotojas.

8. Asmens duomenys ir jų naudojimas

8.1.    Sutikdamas su Sutarties sąlygomis, Paslaugos vartotojas duoda aiškų ir sąmoningą sutikimą Paslaugos teikėjui tvarkyti jo asmens duomenis.

8.2.    Pateikiant užsakymą elektroninėje parduotuvėje arba registruojant vartotojo paskyrą, Paslaugos vartotojo įvesti ir Paslaugos teikėjui perduoti Paslaugos vartotojo asmens duomenys įrašomi į klientų registrą ir naudojami teikiant pardavimo paslaugas ir produktus Paslaugos vartotojui.

8.3.    Šifruotas duomenų perdavimo kanalas su bankais užtikrina Paslaugos vartotojo asmens ir banko duomenų saugumą. Paslaugos teikėjo įvesti kortelės duomenys nėra matomi.

8.4.    Asmens duomenų šaltinis yra santykių su klientais formavimas pateikiant užsakymą elektroninėje parduotuvėje.

8.5.   Registruotini asmens duomenys apima duomenis apie Paslaugos vartotojo užsakymą – pavardė, vardas (-ai), gatvė, namas, buto numeris, gyvenvietė ar miestas, pašto kodas, telefono numeris, adresas, gimimo metai, pristatymo būdas, naudojamas apmokėjimo būdas, sutikimas su elektroninės parduotuvės Sutarties sąlygomis, sutikimas su prekybiniais pasiūlymais siuntimu, pastabos, įvedamos laisvu tekstu el. pašto adresu.

8.6.    Asmens duomenis tvarko „Swiss Nahrin Estonia“ OÜ, įmonės kodas 12411599, adresas Roosikrantsi 17–11, 10119 Talinas.

8.7.    Paslaugos vartotojo asmens duomenys, kurie yra būtini produktams pristatyti Paslaugos vartotojui, perduodami kurjerių paslaugą teikiančiai įmonei.

8.8.    Asmens duomenų apsaugą garantuoja visos įstatymais numatytos saugumo priemonės.

8.9.    Paslaugos teikėjas įsipareigoja neperduoti registruotų asmens duomenų pašaliniams asmenims. 

8.10.   Paslaugos teikėjas pasilieka teisę perduoti asmens duomenis apie Paslaugos vartotoją asmenims, turintiems įstatyminę teisę ir tvarkantiems duomenis tam, kad įvykdytų įstatyme numatytą pareigą, taip pat asmenims, turintiems įstatyminę teisę tai padaryti, kad apsaugotų kito asmens gyvybę, sveikatą ar laisvę.

8.11.   Paslaugos vartotojas turi teisę patikrinti su juo susijusius asmens duomenis, taip pat juos keisti arba prašyti pašalinti savo asmens duomenis iš registro.

8.12.   Sutikdamas su Sutarties sąlygomis, Paslaugos vartotojas duoda aiškų ir sąmoningą sutikimą išsiųsti jam užsakymo patvirtinimą ir prekybinius pasiūlymus elektroninio pašto adresu, nurodytu pateikiant užsakymą.

8.13.   Paslaugos vartotojas, naudodamasis Paslauga, suteikia teisę savo kompiuteryje saugoti slapukus, kurie leidžia analizuoti elektroninės parduotuvės naudojimo statistiką ir pasiūlyti patogesnę elektroninės parduotuvės naudojimo patirtį.

9. Atsakomybė ir ginčų sprendimas

9.1.    Paslaugos teikėjas atsako tik už gamybos ir kitus defektus, buvusius perduodant produktą Paslaugos vartotojui. Paslaugos teikėjo atsakomybė apima tik produkto pardavimo kainą.

9.2.    Paslaugos teikėjas neatsako už žalą, atsiradusią dėl produktų su defektais, pavyzdžiui, už  žalą turtui ar informacijai, apyvartos ar pelno praradimą.

9.3.    Paslaugos teikėjas neatsako už užsakymo nevykdymą dėl neteisingų duomenų, kuriuos Paslaugos vartotojas pateikė vykdydamas užsakymą, ar už bet kokias iš to kylančias pasekmes.

9.4.    Paslaugos vartotojas įsipareigoja naudotis elektroninės parduotuvės paslauga tik laikydamasis įstatymų ir gerosios praktikos.

9.5.    Paslaugos vartotojas yra atsakingas už visas išlaidas, patirtas naudojantis elektroninės parduotuvės paslauga.

9.6.    Paslaugos vartotojas visiškai atsako už žalą Paslaugos teikėjui, kitiems Paslaugos vartotojams ar trečiosioms šalims, atsiradusią dėl elektroninės parduotuvės naudojimo pažeidžiant Sutarties sąlygas ir pažeidžiant įstatymus ar gerąją praktiką.

9.7.    Ginčai, kylantys iš Paslaugos vartotojo ir Paslaugos teikėjo sutarties, sprendžiami pagal Estijos Respublikoje galiojančius teisės aktus ir remiantis Sutartyje numatytu susitarimu.

9.8.    Nepavykus susitarti, ginčas bus sprendžiamas Estijos teisme pagal Estijos Respublikoje galiojančius teisės aktus.

10.    Naudojimo sąlygos

10.1. Paslaugos vartotojas privalo susipažinti su Sutartyje numatytomis sąlygomis.

10.2. Pateikdamas užsakymą, atitinkamame langelyje pažymėdamas „Sutinku su„ Swiss Nahrin Estonia“ OÜ elektroninės parduotuvės sąlygomis“, Paslaugos vartotojas patvirtina, kad susipažino, suprato ir sutinka su Sutarties sąlygomis.